Гарантія
Гарантійні умови
- Гарантійний талон дійсний для активації лише протягом двох діб після завершення ремонту. Дані про модель пристрою, IMEI, дата виконаного ремонту та вид усуненої поломки вже містяться в нашій базі на момент активації талона.
- Після заповнення форми та натиснення кнопки “Активувати гарантію” на нашу корпоративну поштову скриньку, а також на вказану клієнтом поштову скриньку приходить лист із даними про пристрій та датою початку гарантії.
- Гарантійний талон можливо активувати лише протягом двох діб після ремонту. Дата активації талона і буде датою початку гарантійного терміну.
- Гарантія на всі послуги від одного до трьох місяців. Менеджер обов’язково повідомить Вас про тривалість гарантійного терміну на виконаний ремонт пристрою.
- Гарантія не поширюється на пристрої, які зазнали впливу вологи, а також на пристрої, що мають сильну деформацію корпусу внаслідок сильного падіння чи фізичного впливу.
Шановний клієнте!
Якщо у Вас виникла спірна ситуація щодо експлуатації гаджету, що був відремонтований у будь-якому з наших філіалів, величезне прохання: зв’язатись из нами через дану форму для якнайскорішого усунення складнощів будь-якого роду, що могли бути викликані нашим обслуговуванням. Пам’ятайте: ми виконуємо свої гарантійні обов’язки, і у тій же мірі, що і Ви, зацікавлені в успішному вирішенні питання, яке виникло. Наша компанія дорожить своїми клієнтами та несе відповідальність за надані послуги!