Умови повернення
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
1. Гарантійні зобов’язання на проданий товар мають на увазі під собою заміну товару або повернення коштів.
2. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є заповнений у встановленому порядку гарантійний талон та документ, що підтверджує купівлю проданого товару.
3. Гарантійний термін обчислюється з придбання товару. У разі придбання товару поштою гарантійний термін обчислюється з дня отримання товару в місці призначення.
4. При виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, покупець має право на заміну товару або повернення коштів упродовж чотирнадцяти днів без урахування дня придбання товару.
Істотним недоліком, згідно з п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», є недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення. При цьому даний недолік виник з вини виробника, а після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і наділений хоча б однією з таких ознак: а) він взагалі не може бути усунений; б) для його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить товар суттєво іншим.
5. Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право протягом 14 днів замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, що товар не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, а також пломби, заводська упаковка та документи.
6. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або замінити товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються, з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються протягом семи днів.
Вимоги покупця розглядаються лише після уточнення прізвища замовника та номера замовлення, повної комплектації товару, огляду збереження заводського пакування та наявності гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можливе лише за дотримання всіх умов та процедур.
7. Покупцеві буде відмовлено у заміні товару або поверненні грошей, якщо:
товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
з придбання товару минуло понад 14 днів;
при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту, пошкодження) або порушено інші умови гарантійного обслуговування;
відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.
8. Повернення та заміна товарів у різні міста України провадиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, у тому числі «Нова Пошта».
Зворотне відправлення грошей здійснюється післяплатою. Ця сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися із продавцем, обговорити умови відправлення та реквізити одержувача.
9. У разі, якщо причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, оплату за зворотне пересилання бере на себе продавець.
Якщо ж придбаний товар був належної якості та покупець забрав його з пункту видачі Нової Пошти (не відмовився після огляду у пункті видачі), але товар з якоїсь причини не підійшов покупцю протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотне відправлення, а також пересилання грошей (накладеним платежем) здійснює покупець.