Ціни на Ремонт Motorola Moto E20 з урахуванням деталей і робіт по їх заміні
Надішліть нам посилання на сторінку, де ціна та термін виконання замовлення краще, ніж у нас, і ми зробимо дешевшими
|
Заміна скла (окремо від екрану) |
1099 грн
|
замовити в 1 клік |
Заміна екрана |
2449 грн | замовити в 1 клік |
Заміна акумулятора |
от 749 грн | замовити в 1 клік |
Заміна задньої панелі |
от 699 грн | замовити в 1 клік |
Заміна скла камери |
от 449 грн | замовити в 1 клік |
Заміна роз'єму зарядки |
от 449 грн | замовити в 1 клік |
Не знайшли потрібну послугу чи є інші питання? Замовте швидкий дзвінок
Заміна скла Motorola Moto E20 окремо від екрану (Київ)
Заміна скла Motorola Moto E20 проводиться не у всіх майстернях, так як вимагає спеціального обладнання та майстерності Сервісний центр Ай-Яй-Яй - один з небагатьох сервісних центрів, які пропонують послугу по заміні скла окремо від дисплея. Такий вид ремонту має наступні переваги- Зберігається рідна матриця та інші компоненти, що беруть участь у відображенні зображення на екрані;
- Заміна скла не впливає на передачу кольору та якість зображення;
- Вартість заміни скла в два-чотири рази дешевша, ніж заміна всього дисплейного модуля.
Коли потрібна заміна екрану Motorola Moto E20?
Заміна екрану Motorola Moto E20 часто потрібна після удару або падіння телефону. Як правило, на екрані з'являються тріщини, плями або смуги, які свідчать про пошкодження матриці. Крім того, при падінні телефону на тверду поверхню може виникнути ряд несправностей, серед яких:- Поломка мікрофона: першою ознакою такої несправності є неможливість чути співрозмовника під час розмови;
- Нерівності або тріщини на корпусі.
- Порушення цілісності материнської плати.
Як можна відремонтувати Motorola Moto E20 в сервісному центрі "Ай-яй-яй"?
Крім заміни скла і екрану Motorola Moto E20, майстер може замінити акумулятор смартфона, відремонтувати мікрофон, почистити пристрій від води і пилу і т.д. Перед початком ремонту Motorola Moto E20 фахівець проведе проведе діагностику, щоб визначити причину несправності. Після цього менеджер зв'яжеться з клієнтом і проінформує його про майбутній план ремонту, умови та вартість робіт. Після ремонту користувач може або забрати пристрій особисто в сервісному центрі, або скористатися послугами кур'єрської служби, яка доставить пристрій у зручне для нього місце. Для отримання консультації з питань ремонту напишіть оператору через онлайн-чат на сайті або через месенджер у зручний для вас спосіб. Також ви можете зв'язатися з адміністратором, зателефонувавши за номером, вказаним у розділі "Контакти" на сторінці.Детальніше